Profesora substituta no área de Didáctica e Organización Escolar, Departamento de Pedagogía, Universidade de Jaén. Doutora cunha Mención Internacional en Ciencias da Educación pola Universidade de Granada. Graduada en Pedagogía e en Educación Primaria. Máster Oficial en Investigación e Innovación en Currículo e Formación. As súas principais liñas de investigación son Prácticum, formación docente e tecnoloxía educativa. Participou activamente en varios proxectos de investigación, entre os que destacan o Desenvolvemento e optimización de accións educativas interxeracionais para a promoción do uso responsable de Internet (EduACD) ou a Avaliación dos aprendizaxes universitarios con tecnoloxías emerxentes: beneficios e riscos da Intelixencia Artificial (EVALIATE). Membro de REPPE (Asociación para o Desenvolvemento do Prácticum e das Prácticas Externas) e do Grupo de investigación Gtea da UMA, tamén forma parte do equipo editorial da Revista Prácticum.
Este sitio web utiliza cookies para que poidamos ofrecerche a mellor experiencia de usuario posible. A información das cookies gárdase no teu navegador e realiza funcións como recoñecerte cando volves ao noso sitio web ou axudar ao noso equipo a comprender que seccións do sitio web che resultan máis interesantes e útiles.