Professora substituta a l’àrea de Didàctica i Organització Escolar, del Departament de Pedagogia, de la Universitat de Jaén. Doctora amb Menció Internacional en Ciències de l’Educació per la Universitat de Granada. Graduada en Pedagogia i en Educació Primària. Màster Oficial en Recerca i Innovació en Currículum i Formació. Les seves principals línies d’investigació són Prácticum, formació docent i tecnologia educativa. Ha participat activament en diversos projectes d’investigació, entre els quals destaquen el Desenvolupament i optimització d’accions educatives intergeneracionals per a la promoció de l’ús responsable d’Internet (EduACD) o l’Avaluació dels aprenentatges universitaris amb tecnologies emergents: beneficis i riscos de la Intel·ligència Artificial (EVALIATE). Membre de REPPE (Associació per al Desenvolupament del Prácticum i de les Pràctiques Externes) i del Grup d’investigació Gtea de la UMA, també forma part de l’equip editorial de la Revista Prácticum.
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.